Ticket geboekt!! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Ticket geboekt!! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

30 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hoi allemaal!

Eigenlijk was ik niet van plan om naar huis te komen dit jaar. Ik zag het niet zitten om opnieuw afscheid te nemen thuis. Ik hoorde dat bijna iedereen hier met kerst naar huis zou gaan en begon te twijfelen.. Wou natuurlijk niet alleen zijn. En ondanks dat ik het hier naar mijn zin heb vind ik het toch wel heerlijk om ook weer thuis te kunnen zijn!

Duss.... heb ik een ticket geboekt! 21 December t/m 30 December kom ik naar huis!!!! Gezellig kerst vieren met vrienden en familie, ik kijk er naar uit!

Voor degene die mijn adres willen hebben en nog niet hebben:
Cambrian Hall room A309
11 Brindley Drive
1B 2NB Birmingham

Heel veel liefs xxxxxxxxxxxx

  • 30 September 2013 - 11:05

    Sanne:

    Yeaaahh!!!

  • 30 September 2013 - 11:23

    Johan:

    Jaja daar gaat mijn rustige kerst vakantie. Word weer hollen en vliegen om van alles te regelen. En denk maar niet dat ik ga zeggen dat ik het geweldig vind dat je FF de boel komt opsnaaien. HAhahah
    Heeeerlijk ze komt weekje thuis x

  • 30 September 2013 - 11:41

    Malissa:

    Jesssssssss!!!!!!! Dat vind ik super leuk. Misyouuuuuuu (L)

  • 30 September 2013 - 13:17

    Nonja:

    ooo kijk dat is toch leuk.. Ik snap wel dat je het niet wil omdat het afscheid weer klote zal zijn
    maar groot gelijk dat je niet alleen gaat zitten met kerst..!!!
    En is toch weer een leuk en mooi vooruitzicht :)

    XX nonja

  • 30 September 2013 - 14:36

    Melanie:

    Hoi ilona! Wat leuk dat je ff naar huis gaat! Hoe gaat t? Bevalt t daar in engeland? Xxxx melanie

  • 30 September 2013 - 20:50

    Joep:

    Jujjj!
    Dan kan ik mijn 3e verjaardag met mn lieve nichtje vieren!

  • 02 Oktober 2013 - 18:10

    Carolien:

    Nou super hoor alleen moet je vader wel een dag eerder het vuurwerk afsteken hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 7818

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: