Nog 3 maanden! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

20 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hoi allemaal!

Het is alweer lang geleden dat ik geschreven heb, maar daarom extra veel leuke dingen te vertellen. De tijd vliegt en hoe veel ik thuis soms mis, het gaat wel erg hard nu!

Vandaag te horen gekregen dat ik ook mijn laatste verslag gehaald heb en dat betekend de eerste periode in de pocket!!
Nog steeds super naar mijn zin op mijn stage. En ja hoe dichter het einde nabij komt hoe leuker het wordt met alle collega's en cliënten.

Na al twee maanden niet veel te hebben gekund met mijn voet gaat het eindelijk beter. Langzaam weer sporten en heb weinig pijn meer.

Afgelopen periode hebben we leuke dingen gedaan en we proberen zoveel mogelijk te genieten van alles hier. In het begin was het wennen met de mensen van de nieuwe erasmus maar ook nu is het weer een gezellige groep! Afgelopen zondag picknick gehad met ongeveer 30 man in het park, gevoetbald, trefbal gespeeld. Super gezellig!

Over 3 weken is het vakantie en gaan we met z'n alle naar Schotland. Ben al naar Wales en Ierland geweest en nu mijn lijstje afronden. We gaan 2 dagen naar Edinburgh en 1 dag naar Glasgow.
Verder komt natuurlijk mijn lieve familie langs en hopen we nog meer leuke dingen te gaan doen.

Vanaf nu nog 3 maandjes in Engeland. Zoals ik al zei de tijd vliegt en heb echt een geweldig tijd hier!! Ik realiseer mij dat je niet moet stil staan en alle kansen moet pakken die je pakken kan. Zoveel mogelijk genieten van het leven en alles eruit halen wat erin zit! Je leeft namelijk maar één keer!!

Ik ga nu lekker slapen want morgen om 6 uur gaat de wekker weer. Ik mis jullie allemaal en ondanks dat ik het naar mij zin heb zal ik ook weer blij zijn als ik lekker thuis ben!! Heel veel liefs vanuit hier!


  • 23 Maart 2014 - 21:52

    Nonja:

    He meis

    Wat leuk om weer een verhaal van je te lezen.. Nog 3 maanden wat gaat de tijd toch snel..!! Wat fijn dat je alles op school gehaald hebt dat geeft denk ik een stuk meer rust.. Geniet van alles wat je nog gaat doen. Mooi om te lezen dat je alles doet wat je wilt doen.. Groot gelijk heb je nu je er bent moet je dat ook zeker doen anders doe je het misschien nooit meer.

    Heel veel succes met alles..!!!! en veel plezier natuurlijk ;)

    Liefs nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 7823

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: