Genieten hier! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Genieten hier! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Genieten hier!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

11 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Alweer een maand erop zitten, de tijd vliegt voorbij! Heb het super naar mijn zin!!
Gisteren avond even een dip gehad.. Maarja zou niet goed zijn als ik die niet had denk ik. Was een vermoeiende week op stage en de taal zit soms ook nog in de weg. In het dagelijkse leven kan ik me prima redden maar op stage moet je toch anderen woorden gebruiken. Vandaag weer een super leuke dag gehad en veel gelachen met de collega's. Dat maakt alles dan weer goed.

Niet meer zoveel stappen als eerst maar nog steeds elke dag gezellig. Super fijn als je terug komt van een lange dag stage en iedereen zit gezellig in de woonkamer en is enthousiast om je te zien.
Ook weer begonnen met hardlopen. Fijn om weer een beetje routine te hebben. En het is super mooi hier langs het kanaal en door de wijk heen.

Nog steeds geen kamergenoot dus badkamer voor mij alleen. Van mij hoeft diegene ook niet meer te komen heerlijk zo..

Nu weer genieten van mijn weekend. Aangezien het moeilijk is om werk te vinden omdat iedereen werk wil, heb ik nog steeds geen baan gevonden. Blijf nog steeds cv's rondbrengen dus moet binnenkort vast wel goed komen. Maar tot die tijd zijn de lange weekenden niet vervelend!

Heeel veel liefs en fijn weekend iedereen! xxxxxxxxxxxx

  • 12 Oktober 2013 - 19:35

    Nonja:

    He Meis

    Wat leuk om weer iets van je te kunnen lezen. Een maand alweer de tijd gaat indd echt snel zeg. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt en je zo goed vermaakt. Lekker dat je een plekje voor je alleen hebt altijd fijn wat ruimte en privesie voor jezelf! Ik hoop echt voor je dat je snel een baantje vind is ook wel fijn om te hebben.
    Geniet nog van je weekend en tot het volgende verslag

    XX nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7829

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: