Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Birmingham

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

25 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Na een weekend met genoeg leuke feestjes was het maandag tot echt tijd om met stage te beginnen. Twee super eerste dagen gehad! Natuurlijk was alles even wennen, vooral de taal. Hoofdpijn na de eerste dag omdat ik me continu moest concentreren. Maar ik ga hier zeker een leuke en leerzame tijd tegemoet. Super aardige collega's en proberen alles te doen om het zo goed mogelijk voor mij te maken.
Meerendeel van de tijd sta ik op een residentiële opvang waar doordeweeks 4 jongens wonen van 18 jaar met autisme. Mijn taak samen met de collega's is ze begeleiden met alle dagelijkse taken zodat ze uiteindelijk zelfstandig kunnen worden.

Verder begint het steeds meer als mijn plekje te voelen hier. Kwam maandag vermoeid uit stage en was fijn dat iedereen enthousiast was toen ik terug kwam. Leren elkaar steeds beter kennen en dat maakt het makkelijker.
Er moet nog 1 kamer opgevuld worden naast mij. Maar van mij hoeft dat voorlopig nog niet ;). Heerlijk zo mijn eigen badkamer haha.

Vandaag hard aan de studie gezeten dus vanavond tijd voor ontspanning. Dalijk voetbal kijken..... Kijk nooit voetbal maar iedereen heeft het over de wedstrijd van vanavond. Liverpool- Manchester. We zullen zien!


Buiten dat ik een geweldige tijd heb en alleen maar leuke dingen schrijf, mis ik iedereen toch stiekem wel een beetje hoor!! Heel veel knuffels en liefs xxxxxxxxxx


  • 25 September 2013 - 20:34

    Laura:

    hee meid!

    Super fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in Engeland.
    Nog heel veel plezier daar en veel succes

    xx laura

  • 25 September 2013 - 22:15

    Cindy En Megan:

    Hee,

    Lijkt wel alsof je er al maanden woont jo! Gezellig hoor dat je al zo
    Veel te doen heb met leuke mensen om je heen. Fijne voetbal avond
    ;-) en tot horens. Knuffel van ons

  • 26 September 2013 - 06:00

    Jim Johan:

    He kleine grote meid van me, je hebt echt je vleugels uitgeslagen. En zoals altijd zie jij het positieve er van in en maak je van hard studeren nog een feestje.
    Super, lekker alles van je af zetten en er voor gaan.
    Liefs van Jim en Vattie

  • 26 September 2013 - 14:49

    Nonja:

    He meis

    nou dat is een positief verhaal fijn dat je jezelf zo goed voelt bij je stage. En het is leuk om nu een totaal andere doelgroep te hebben zul je indd heel veel leren.
    Ook fijn dat je al meer je eigen plekje krijgt dat is een goed teken.
    Nou geniet van alles en van alle nieuwe dingen.

    Xx nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 7831

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: