Tijd vliegt! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Tijd vliegt! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

26 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Alweer 7 weken in het mooie Birmingham, de tijd vliegt!

Mijn eerste periode van stage zit erop. Het waren 5 leuke, leerzame maar ook vermoeiende en moeilijke weken. Het ging niet altijd zoals ik wilde en mijn leerproces ging langzamer dan dat ik in Nederland gewend was. Het maakte me onzeker wat leidde tot soms wat heimwee. Vooral vorige week had ik moeilijke dagen. Ik bedacht me dat het eigenlijk pas mijn 4e week was op stage en ik eigenlijk al best veel geleerd had. Deze week probeerde ik mijn onzekerheid aan de kant te schuiven en had besloten er een goede week van te maken deze week. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd deze week en laten zien wat ik kan. Gisteren feedback gehad. En ja.. die onzekerheid was helemaal nergens voor nodig. Ze zijn super tevreden over mij en ze voelen alsof ik al langer mee draai in het team.

Een heerlijk gevoel om mijn vakantie mee in te luiden. Best wel verdiend al zeg ik het zelf. Ja ondanks dat het er naar uit ziet dat ik veel feest en een toptijd heb hier (en dat heb ik ook zeker), is het soms best moeilijk en vermoeiend. Maarja ik zou ik niet zijn als ik in de moeilijke momenten de leuke dingen eruit weet te halen. En natuurlijk heb ik mijn lieve pappie die naar mijn verhalen luistert als het even tegen zit en mij een super leuk pakketje heeft gestuurd met allemaal dingen uit Nederland.

Nu dus een weekje leuke dingen doen, halloween vieren, uitrusten en spaans leren. woensdag mijn eerste examen dus dit weekend flink oefenen met mijn spaanse vrienden.

Mijn collega's op stage nemen mij deze week mee naar mooie plaatsjes hier in de buurt. Leuk om iets met mijn collega's te doen en meer te zien van de omgeving hier.

Nog maar 8 weken en dan kom ik alweer een week naar huis. Echt iets om naar uit te kijken!
Knuffels en liefs vanuit hier! xxxxxxxxxxxxxxxxx



  • 26 Oktober 2013 - 14:50

    Natasja:

    Dag lieve Ilona,

    Niet zo aan jezelf twijfelen meis!!!! Je bent een super topper en menig kan heel veel van jou leren!!! Ga idd lekker genieten van je wel verdiende vakantie en laat ff alles lekker los.
    Dikke knuffel en liefs,
    Natas en de rest hier. Xxx

  • 27 Oktober 2013 - 19:42

    Nonja:

    He meis

    Wat goed dat het zo goed gaat. En die onzekerheid is logiesch en alleen maar mooi dat er bevestigd word dat dat echt niet nodig is. Indd mooier compliment voor de vakantie kun je niet krijgen.
    Fijn dat je papa er ook voor je is op de moeilijke momenten. En dat je daarna natuurlijk weer verder kunt gaan.
    Geniet ervan en rust lekker uit! Heel veel succes met je examen Spaans!!

    XX nonja

  • 28 Oktober 2013 - 07:27

    Elly:

    Hoi Ilona,

    Wij wensen je een hele fijne vakantie, geniet er maar goed van !!!!!

    groetjes Co Elly, Jennifer en pootje en lik van Skippy xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 7816

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: