Birmingham- Stratford Upon Avon - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Birmingham- Stratford Upon Avon - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Birmingham- Stratford Upon Avon

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

20 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Behalve het feesten word er natuurlijk ook af en toe wat cultuur gesnoven! Leuk om wat meer plaatsen van Engeland te zien.

Vandaag zijn we met alle Erasmusstudenten naar Stratford Upon Avon geweest. Geboorteplaats van Shakespare. Supermooi stadje met mooie huizen, parken, enz. Bijna de hele week geregend en vandaag scheen het zonnetje. Heerlijke dag dus!

Deze week ben ik ook naar een andere verdieping verhuisd. Op de andere verdieping zaten bijna alleen maar Aziaten. Ze waren niet echt sociaal en viel dus niks te beleven. Ik heb nu een iets kleinere kamer maar ben er super blij mee. Gezellige mensen en er hangt een goede sfeer!

Maandag begint mij stage. Spannend maar ik heb er zin in!! Wordt tijd voor wat routine haha.

Hieronder zal ik de foto's plaatsen van vandaag en de afgelopen dagen.

KNUFFELS XXXXXXXXXXX

  • 21 September 2013 - 22:39

    Miranda:

    Lieve ilona fijn om te lezen dat alles goed met je gaat.
    Je schrijft mooie belevenissen super hoor!!!!
    Ik wens je heel veel succes op je stage plek maar dat gaat ongetwijfeld zeker lukken.

    Dikke kus van Miranda xxx

  • 24 September 2013 - 11:22

    Nonja:

    He meis

    wat een mooie fotos zeg!!
    Ik hoop dat je vandaag een super eerste stage dag zult hebben ben heel
    benieuwt hoe het geweest is.
    Heel veel succes!!!!

    X nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 7820

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: