Aangekomen in Birmingham! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Aangekomen in Birmingham! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Birmingham!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

10 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Gister middag om 12 uur ben ik aangekomen in Birmingham. De reis viel reuze mee. Het heeft 8 uurtjes geduurd en het was een hele ervaring om op de trein te gaan met de auto.

Ik heb geluk en een van de grootste kamers gekregen. Mag dus niet klagen. Langzaam aan staan alle spullen erin en wordt het echt mijn eigen kamer.
De douche is even wennen. Een klein hok en ik douche zowat op de wastafel. Maar hij is lekker warm dus daar kom ik ook wel overheen :).

Gister en vandaag nog samen met papa en Jim Birmingham verkend. Deze zijn vanmiddag vertrokken en nu begint het op mezelf wonen dus echt!

De eerste mensen heb ik al ontmoet en er gister een gezellige avond mee gehad. Op mijn verdieping is het alleen nog erg stil. Er zullen deze week nog 8 mensen komen dus hoop dat er dan wat meer leven zal zijn.

Morgen ga ik voor het eerst naar school toe en zal ik horen waar ik komend jaar stage ga lopen, spannend!!
Voor nu ga ik weer de gezelligheid opzoeken hier in de flat :)

Liefs vanuit Birmingham!

  • 10 September 2013 - 21:04

    Anne:

    Hee lieve schat!
    Ik volg je op de voet, super om te horen dat je het nu al naar je zin hebt! Veel plezier om school morgen!
    Liefs uit het oh zo koude holland!

  • 11 September 2013 - 07:54

    Nonja:

    He meis

    nou dat klinkt allemaal goed :)
    Alles zal wennen zijn maar dat komt zeker goed. Hopen dat
    er nog leuke mensen komen en dat school ook goed bevalt.
    En spannend wat voor stage je krijgt hoop echt iets wat je aanspreekt
    Succes met alles!!

    X nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 7817

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: