Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

08 September 2013 | Nederland, Nijmegen

Vannacht om 4 uur is het dan zo ver!! Mijn vertrek naar Birmingham. Gister heb ik met al mijn lieve vrienden en familie een geweldig feest gehad! Ik ben nog steeds aan het nagenieten en zal met een heerlijk maar ook wel een beetje dubbel gevoel vannacht vertrekken. Ik ga iedereen echt verschrikkelijk missen maar ga er iets moois van maken! Het zal een jaar worden om nooit meer te vergeten!

Iedereen bedankt voor alle leuke cadeautjes. Ze gaan allemaal mee naar Birmingham en krijgen een leuk plekje! En natuurlijk bedankt voor de onvergetelijke avond!!

Heel veel liefs en knuffels!

  • 08 September 2013 - 21:44

    De Kroesjes:

    Hoi Ilona,
    Het was een zeer gezellige en leuke afscheidsavond.
    4 uur is wel vroeg om weg te gaan, dat was toch de tijd dat je meestal thuis kwam na het stappen?
    Leuk dat Johan en Jim met je meegaan om je op de heenreis te vergezellen.
    Maak er een leuke tijd van en keep it cool!

  • 10 September 2013 - 06:46

    Bart:

    Heej ilona , de reis goed gegaan?goed dat je goed bent aangekomen
    Hoop dat je snel vrienden maakt of leuke mensen leert kennen.
    We zien je verslagen wel verschijnen maak er wat van gr bart

  • 10 September 2013 - 07:50

    Nonja:

    He Ilona

    Fijn dat je zo'n leuk afscheidsfeest gehad hebt!
    Je bent nu nog onderweg of bent er misschien al. Nu begint het echt een hele levingservaring.
    Geniet van alle nieuwe indrukken en momenten en door vallen en opstaan leer je heel veel.
    Ik weet zeker dat je het succes vol gaat behalen je bent iemand die weet wat ze wil en daar ook
    voor vecht.
    Ik wens je echt heel veel succes met dit alles en geniet geniet geniet.

    Kus Nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 7833

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: