Yes Yes 4 days left! Home Casa Maison Dom Domácí! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Yes Yes 4 days left! Home Casa Maison Dom Domácí! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Yes Yes 4 days left! Home Casa Maison Dom Domácí!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

17 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

jajajajaja over precies 4 dagen sta ik op nederlandse (uhh duitse) bodem.

De afgelopen 15 weken waren onbeschrijfelijk. Tot nu toe is het een ervaring om nooit te vergeten. Nooit gedacht deze uitdaging uit te gaan. Voordat ik vertrok dacht ik af en toe nog waar begin ik aan.. Afscheidsfeest met alle lieve mensen om mijn heen en die ging ik tien maanden achter laten.
Natuurlijk heb ik moeilijke momenten gehad maar die zijn het allemaal meer dan waard geweest. Ik heb nieuwe mensen ontmoet van over de hele wereld, een nieuwe cultuur leren kennen, een hoop geleerd op stage en niet te vergeten hele mooie herinneringen gemaakt die mij altijd bij zullen blijven!!

Nu word het tijd om even nieuwe energie op te doen in Nederland. 10 dagen volop genieten met alle lieve familie en vrienden!! Want ook al waren jullie ver weg zonder jullie had ik het nooit volgehouden hier.

Na de vakantie is het tijd om nog 6 maanden te gaan genieten hier. Oud en Nieuw vieren in London en nog veel meer mooie dingen die te wachten staan.
In januari afscheid nemen van heel veel mensen van Erasmus. Het zal moeilijk zijn om mensen waar je bijna elke dag mee om gaat gedag te zeggen. Sommige zullen vrienden blijven voor het leven maar de meeste zullen een mooie herinnering zijn.
We hopen dat er hierna nieuwe mensen komen waarmee we gewoon weer een onvergetelijke tijd mee gaan beleven!


Mijn koffer is al gepakt... ja je kunt maar op tijd zijn en graag naar huis willen ;)

Heel veel knuffels en tot over een paar dagen in Nederland!! xxxxxx

  • 17 December 2013 - 12:51

    Nonja:

    He meis

    Oe wat spannend om iedereen weer te kunnen zien.. Zal zeker weer fijn zijn.
    Wat leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt en dat je ook nog een mooie
    tijd in het vooruit zicht hebt. Hoe gaat het verder op stage en het contact met school hier en
    de opdrachten.
    Ik wens je hele fijne feest dagen thuis geniet en van je natuurlijk jezelf laten verwennen ;)

    X Liefs nonja

  • 17 December 2013 - 13:10

    Sanne:

    We tellen alle af hier. We hebben je enorm gemist,
    maar t doet ons goed te zien dat je je zo vermaakt!
    Tot over een paar dagen!! Jieehaaaaaa♥

  • 18 December 2013 - 21:34

    Cindy:

    Ooooo wat gezellig dat he er weer bent met de feestdagen! Kan je weer met megan knuffelen zal ze leuk vinden!

    Nog 2 dagen hahaha

    Tot snel dikke knuffel xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 7819

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: