Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

25 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hoi Allemaal!

Alweer lang geleden dat ik geschreven heb. Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen..
Heb het nog steeds super naar mijn zin! Maar nu ik weet dat het nog maar 4 weken is voordat ik voor een weekje naar huis kom, begin ik toch wel met aftellen!

De afgelopen weken heb ik mijn plek op stage helemaal gevonden. Ik heb het er naar mijn zin en alles verloopt goed. Zowel met mijn collega's als met de cliënten heb ik een goede band. Ook mijn opdrachten gaan goed en ik ga ervoor om de eerste periode goed af te sluiten.

Buiten mijn stage om heb ik genoeg leuke dingen gedaan. Veel feestjes, uitstapjes en niet te vergeten Dublin! Drie dagen in deze mooie stad geweest. Het hostel was vies, smerig en oud maar dat mocht de pret niet drukken. Met 14 man was het een super trip!

Buiten af en toe woorden die ik niet weet in het Engels gaat het prima. Nooit verwacht zo goed Engels te kunnen spreken.
Echt hele zinnen spaans spreken doe ik nog niet, maar ook dit wordt steeds beter. Elke week de cursus en ik probeer te oefenen met mijn flatgenoten. Ik kan steeds meer begrijpen waar ze over praten en elke dag leer ik nieuwe woorden.

De kerstmarkt hier is vorige week al begonnen. Kijk me ogen uit! Veel huisjes met gluwein, chocomelk, chocholade, enz, enz. Ook een groot reuzerad, een schaatsbaan en natuurlijk veel kerstbomen en lichtjes. Iedereen in Nederland zit in de sinterklaassfeer maar hier is de kerst toch al echt begonnen!

Ik ga beginnen met het aftellen.... Tot over 4 weken!! xxxxxxxxxxx

  • 25 November 2013 - 19:21

    Nonja:

    he meis

    wat leuk weer iets over je te lezen.. Fijn dat het zo goed gaat op stage en dat je je draai helemaal hebt gevonden. Ze zullen daar ook zeker genieten van jou kwaliteiten :)
    Je doet lekker veel dat is ook echt super. Nu heb je de kans en geloof ik pak je alles wat je pakken kan echt goed..!!! Ook al een leuke jongen ontmoet toevallig ;)

    nou nog paar weekjes en dan kun je weer even fijn genieten van je familie en vrienden.
    Succes weer met alles.

    Kus nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 7815

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: