alweer een week in Birmingham! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu alweer een week in Birmingham! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

alweer een week in Birmingham!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

16 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Alweer een week in Birmingham en gelukkig nog steeds naar mijn zin! Eigenlijk moet alles nog beginnen maar de start is goed :). Vandaag begint mijn introductie week.

Vrijdag en zaterdag waren overdag vrij rustige dagen. Ik heb wat dingen geregeld en ook mijn cv ingeleverd. Nu dus afwachten of ik word gevraagd. Vrijdag zijn we uit geweest. Kon tot nu toe weinig verschil merken met Nederland. Drankjes zijn hier overigens wel goedkoop. Voor een mix drankje betaal je gemiddeld 3 pond en soms zelfs goedkoper.
Zaterdag voor het eerst een avond niks gedaan. Was wel even raar maar vond niet erg. Was bang me eenzaam te voelen maar ook dat viel mee.

Gisteren zijn we naar Jimmys restaurant geweest. We hebben daar van 12 tot 3 onbeperkt gegeten voor 10 pond. Ze hebben daar echt van alles. Chinees, Thais, Japans, Mexicaan, Italiaans. Veel dingen kun je zelf samen stellen de wraps en je kunt wokken. En natuurlijk lekkere toetjes mmmmm.
Daarna hebben we kennisgemaakt met de nieuwe mensen die zijn aangekomen. Veel uit polen maar ook uit spanje, estonia en litouwen.

Ik kan hier ook taal cursussen gaan volgen. Denk dat ik mij vandaag ga inschrijven voor Spaans. Zal alleen de basiswoorden leren maar denk dat het altijd meegenomen is.

Ik ga snel naar school. Liefs en knuffels vanuit hier!! XXXXX

ojaaa vanmiddag zal ik hieronder foto's toevoegen ;)

  • 16 September 2013 - 13:22

    Nonja:

    He Ilona

    Wat een leuk verhaal en goed om te horen dat je al veel mensen om je heen hebt. En indd soms alleen zijn kan ook fijn zijn he. Veel succes op school deze week. En spaans is ook wel heel leuk om te leren.
    Geniet er van.

    Liefs nonja

  • 17 September 2013 - 17:28

    Ilona Van Hoorn :

    Dankjewel meid!!

  • 20 September 2013 - 18:46

    Danique:

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!!!!
    En natuurlijk leuk om te lezen wat je allemaal uitvreet daar.
    Gedraag je je wel een beetje jongedame??
    hihi fijne tijd nog!
    dikke kus xxxxxxxxxx

  • 20 September 2013 - 18:52

    Ilona Van Hoorn :

    Hee meid! Tuurlijk gedraag ik me :D Zal niks doen wat jij ook niet zal doen haha ;) xxxxxxxxxDankje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7822

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: