stage bekend! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu stage bekend! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

stage bekend!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

12 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Vanmorgen te horen gekregen waar ik stage ga lopen, Helemaal blij mee! Het is een school voor jongeren van 11-19 jaar met autisme. Ook zit er een residentiële opvang waar sommige van deze jongeren verblijven. Ik zal stage lopen op beide. Ook doen ze veel uitstapjes en hobby's waaronder paardrijden. Super leuk dus!
Volgende week vrijdag ga ik er als het goed is naar toe voor de eerste kennismaking. Ik heb er vertrouwen in. Iedereen hier is zo aardig. Ook de mensen vandaag op school waren heel behulpzaam. Mijn supervisor wilt echt dat ik het naar mijn zin heb.

Als jullie willen kijken waar ik stage loop, dit is de site: http://www.baskvill.bham.sch.uk/

Verder ga ik dalijk naar de bank om een Engelse bankpas aan te vragen. Dinsdag heb ik gesproken met iemand van een italiaans restaurant hier en ze zochten nog mensen. Zodra ik mijn bankpas heb kan ik mijn cv inleveren en heb ik misschien wel een baan!

Net weer naar buiten gemoeten omdat het alarm voor de tweede keer afging. Het is een gevoelig alarm en iemand had weer met de deur open gedouched. Gelukkig was ik al wakker, de meeste kwamen in de piyama naar buiten.

Tot nu toe loopt alles dus als gehoopt en ik hoop dat dat zo blijft! Heel veel liefs vanuit deze mooie stad:)

  • 12 September 2013 - 14:35

    Janine:

    Clownnn!!!

    Leuk hoor je stage! Ben benieuwd hoe het is, het klinkt nu al allemaal goed. Leuk dat je het zo na je zin hebt al:)

    Liefs, janine

  • 12 September 2013 - 16:24

    Carolien:

    He iloontje, super gaaf man fijn dat het een goed stage plek is. Nou en als je kan werken bij die italiaan niet te veel pizza's eten he hihi gr carolien

  • 12 September 2013 - 18:49

    Cindy En Megan :

    Hee,

    Wat fijn om te horen dat het gaat zoals je graag had gehoopt he.
    Als het dan ook nog leuk is vliegen de dagen voorbij. Ik zit nou lekker
    Met de kleine op de bank tv te kijken, vanavond expeditie robinson.
    Nog 5 weekjes en ik moet weer aan het werk dat zou wennen worden.

    Vind het leuk om je verhalen te lezen!
    Nou geniet van alle leuke dingen en tot horen :-)!!

    Dikke knuffel van ons xxxx

  • 12 September 2013 - 21:54

    Cindy:

    Aah leuk om te horen iloon!
    kun je daar ook een keer lekker paardrijden:)

    ik hou je in de gaten :) leuk om zo alles te lezen

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7821

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: