Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ilona Hoorn - WaarBenJij.nu

Birmingham

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

25 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hoi allemaal!

Weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb. De tijd vliegt ben namelijk alweer bijna een maand in Engeland sinds de kerst. De eerste dagen waren flink wennen. Omschakelen van thuis met familie en vrienden naar het leven hier. Maar al gauw zat ik weer in mijn oude ritme. Stage was weer begonnen en iedereen was weer terug van vakantie.
Inmiddels heb ik mijn stageopdrachten voor de eerste periode afgerond en nu maar hopen dat ik het gehaald heb. Ook zijn er natuurlijk weer genoeg feestjes geweest.

Mijn verjaardag was een verjaardag die ik nooit zal vergeten. Zaterdag een super feest gehad en ook maandag avond om 12 uur compleet verrast door iedereen. Op stage hebben ze me goed verwend en hebben we een Hollandse maaltijd gekookt en taart gegeten.
Toch was het wel even raar om wakker te worden op mijn verjaardag zonder mijn vader en broertje die zingend naar boven kwamen terwijl ik nog heerlijk in bed lag.
Dinsdag avond kwam mijn oom langs en dat was een super verrassing! Fijn om toch familie bij je te hebben op je verjaardag.

Helaas ben ik dinsdag op mijn verjaardag uitgegleden.. beetje stom maar was aan het haasten voor stage. Mijn enkel verzwiktl. Dacht het wel ging maar savonds toen ik thuis kwam merkte ik dat het niet goed was. Ik ging naar de dokter en die heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis. Fotos gemaakt maar gelukkig niks gebroken. Krukken meegekregen en nu rustig aan opbouwen met lopen. Kan mijn voet langzaam iets beter bewegen. Even rustig aan doen dus.. niks voor mij maar zit niks anders op. Duurt ongeveer 6 weken voordat ik weer normaal kan lopen, nou kan voor mij niet snel genoeg gaan!

Verder volgende week afscheid nemen van de mensen die hier maar voor 1 semester zijn. Ik besef dat ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen. Het contact zal niet met iedereen behouden worden maar er zijn er toch wel een aantal waar ik echt een vriendschapsband mee opgebouwd heb. Je bent hier elke dag met elkaar en dat vormt een sterke band.
Gelukkig blijven er ook een hoop mensen. En we zijn ook wel nieuwsgierig naar de nieuwe mensen die komen. Het zal een nieuw en ander semester worden maar vast net zo goed!

Bedankt voor iedereen die mij kaartjes heeft gestuurd en het lieve pakketje van mijn familie!! Super fijn om dat allemaal te krijgen!

Knuffels vanuit hier en tot snel!! X

  • 28 Januari 2014 - 20:44

    Nonja:

    He meis
    beetje laat maar nog van harte met je verjaardag!!
    Wat klote van je enkel goed voor zorgen en dan maar hopen dat het snel voorbij gaat.
    Spannend hoe je verslag beoordeeld word, ik zit ook in spanning ;) hopelijk alles in een keer goed!
    Fijn dat je de draad weer zo snel opgepakt hebt klink in ieder geval allemaal goed. Geniet er lekker van want indd de tijd vliegt echt voorbij voor je het weet is het 3de jaar weer voorbij.

    Liefs nonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 7809

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 28 Juni 2014

Mijn avontuur in Birmingham!

Landen bezocht: